Rasarit

Nu sunt obisnuit sa dorm in cort, asa ca somnul din timpul noptii e in cel mai bun caz fragmentat.Uite asa printr-un joc al sansei, m-am trezit chiar cand la orizont aparea prima geana de lumina. Si pentru ca oricum nu castigam cine stie ce daca mai incercam sa adorm la loc am luat aparatul, trepiedul si am iesit si pur si simplu m-am asezat pe nisip. Am multe poze de atunci (avand in vedere ca era 5 dimineata si foarte frig am zis ca macar cu atat sa raman si eu), oricum printre toate acestea intr-un moment de inspiratie am pus aparatul pe exposure bracketing si am facut o serie. Le-am transformat intr-un HDR acasa, am umblat la saturatie, la contrast la culori si luminozitate si totusi nu am fost multumit…si am lasat-o balta. Azi total intamplator am redescoperit fotografia, iar momentul in care mi-a aparut pe ecran a fost momentul in care am simtit cum o clipa linistita la malul marii transforma intunericul rece intr-o zi calduroasa si plina de lumina.

Lasă un răspuns

