Armata de ceai

Da. Ce se vede in fotografie mai jos, frumos oranduit in spatele generalului si a locotenentului sau, nu sunt jucarii chinezesti din vreun joc exotic de sah, ci ceai. Mai exact pu erh presat. Imi place ceaiul si imi place sa incerc lucruri noi, asa ca a fost doar o chestiune de timp pana am dat peste pu erh si mi-a placut, va las, daca sunteti curiosi, sa descoperiti singuri ce il face asa special ( recomand chadao.ro ). Despre altceva am vrut sa vorebsc azi. Fotografia asta e speciala si prin altceva decat subiect, si anume prin faptul ca reprezinta prima incercare a mea de fotografie „de studio”. Nu va imaginati cine stie ce, este vorba doar de o incercare primitiva cu cateva foi albe de hartie si o lampa de birou, dar presimt ca este inceputul a ceva interesant. Plus ca afara ploua azi si nu am vrut sa ma ud…

PS: Nu stiu cata lume chiar ajunge pe aici dar m-as bucura daca mi-ati lasa cate un comment daca vi s-a parut ceva interesant.

 

Lasă un răspuns

