Blocul

Bine ati venit la saptamana HDR. Prima fotografie din acest ciclu e o poza impulsiva. S-a inamplat pur si simplu sa-mi placa cum cadea lumina pe bloc cand am trecut pe langa el, si dupa ce am mai facut cativa pasi, sa-mi si amintesc ca am aparatul la mine. Ma deranjeaza totusi ceva la ea, nu stiu insa exact ce. Daca poate cineva sa-mi spuna va dedic urmatoarea imagine.

 

 

3 comentarii on “Blocul”

  1. Irina spune:

    N-as putea sa-ti spun ce nu-ti place la poza asta,dar pot in schimb sa-ti spun de ce imi place mie…Mi se pare ca are o nota de optimism,de speranta.Probabil de vina sunt cerul senin,modul in care razele de soare lumineaza norii sau se astern pe cladire…Intotdeauna zilele senine si cladirile scufundate in razele de soare ma binedispun…Probabil de aceea imi place poza asta,pentru ca imi reda acea stare de pace interioara…

    • experim spune:

      Posibil…:)…sau poate ca o asociezi cu amintiri placute? ;)…si un pic de dor de casa? 😛

      • Irina spune:

        Posibil,da nu neaparat.Asta am simtit si prima oara cand am vazut-o,si daca esti cuminte,poate o sa-ti dezvalui care este cladirea la care m-o dus cu gandul,cladire pe care am privit-o de multe ori in lumina unui apus sau rasarit.De fapt stii despre ce este vorba,trebuie doar sa iti aduci aminte…cladirile propriu-zise nu au nimic in comun,dar atmosfera surprinsa da.Ar iesi o poza faina si acolo 😉


Lasă un răspuns

