Matei HDR

Pot spune deja ca saptamana HDR a fost un succes. Pentru mine asta, nu va ganditi la altceva. Nu mi-am propus nici o clipa sa scot imagini fantastice care sa va taie rasuflarea, as vrea, dar sunt realist. Ce mi-am propus e sa invat, si o imagine destul de clara incepe sa mi se contureze despre ce inseamna a vedea lumea in HDR si a o aduce pe internet. Astazi am avut o zi in care m-am dedicat hobby-ului meu, am inceput ziua lenes, mi-am baut cafeaua tarziu in piata Matei (luata de la doamna aia de vis-a-vis de primarie, genial magazin) si m-am uitat la oameni si la lumina. Imi place cum a iesit fotografia de mai jos, e un pic exagerata dar asta pentru ca am incercat sa surprind o iluminare extrema.

 

Lasă un răspuns

