La piata HDR

Poza asta i-o dedic lui Irina, sau poate nu…nu am cazut de acord asa ca o lasam asa pt. moment. Sa nu intrebe cineva cum pt. ca nu stiu…:). Am fost la piata azi!! Si am facut cateva fotografii. Cine ghiceste orasul primeste un premiu (un print la alegere, sper sa fiti din Cluj).

Ah, si inca ceva, it’s the final countdown…tana na na…maine se incheie auto-proclamata saptamana HDR!

 

4 comentarii on “La piata HDR”

  1. alexsleepy spune:

    Sibiu 😉

  2. experim spune:

    Hehe…felicitari, nu ma asteptam asa repede la un raspuns…:). Intr-adevar…orasul invaluit de mister era Sibiul, dulcele Sibiu.

    Trimite-mi un mesaj pe experim.foto@gmail.com pentru partea aia cu premiul…:P

  3. alexsleepy spune:

    Hey,
    Eu sunt din Sibiu…nu e greu sa recunosc Piata Cibin, ca sa nu zic de flesa bisericii evanghelice din fundal. Am sa zic pas la premiu, pt ca intr-un fel am trisat, insa m-as bucura sa transformi mini concursul acesta intr-o serie. Areti interactiv cititorilor tai pe unde ai umblat si ce ai vizitat!

    Spor sa ai!
    Alexandra

  4. experim spune:

    Si eu sunt sibian, da nu cred ca as fi recunoscut piata, biserica clar. Cum crezi cu premiul, eu nu consider trisat, ce am zis e bun zis, let me know daca te razgandseti 😉 .

    Toata ideea cu concursul era sa incurajez comment-uri, sa primesc un pic de feed-back, pt. ca e frustrant sa nu stii daca vorbesti singur de nebun pe net. Din punctul asta de vedere a fost un succes asa ca sigur mai revizitam ideea.

    Scuze daca am intarziat un pic cu reply-ul, nu e frumos, dar Viena e capricioasa si se cere explorata.


Lasă un răspuns

