Nopti clujene

Imi trebuie o poza cu un caine negru, ar fi geniala, oricum, intrerup un pic seria din Viena cu ceva de mai demult. Am vrut sa urc fotografia asta inca de saptamana trecuta doar ca cumva nu s-a nimerit. E printre primele fotografii facute cand mi-am luat aparatul, din cauza ca a fost prima chestie cu care am putut trece peste limitele fotografiei cu care fusesem obisnuit.

 

One Comment on “Nopti clujene”

  1. Irina spune:

    Imi place poza asta…pe de-o parte orasul adormit,peste care se lasa noaptea incet incet,pe de alta parte o fasie de lumina care parca vrea sa-ti sugereze agitatia unei seri de primavara….miss those days 😀


Lasă un răspuns

