O noua era…

Exagerez, si o sa mai exagerez putin. Pun bazele astazi intr-adevar la ceva nou, nou pentru mine oricum. Daca faceti cum am vazut eu ca se intampla de obicei si va uitati direct la poza poate ati observat ca are ceva scris pe ea. Scrie photomatix. De ce? Pentru ca azi am decis sa extind putin blogul si sa lansez o sectiune informativa, asa ca public in ziua (seara) asta minunata un mic (da, glumesc) tutorial despre cum am realizat minunea de mai jos. Enjoy! Astept pareri, ideei, comentarii, aprecieri si reclamatii.

4 comentarii on “O noua era…”

  1. Irina spune:

    imi place foarte mult HDR-ul asta…you are making progresses 😛

  2. Ovidiu spune:

    tot la apocalipsa ma duce cu gandul poza asta 🙂


Lasă un răspuns

