Postprocesare dubioasa

Ori am descoperit ceva nou si inovator in felul in care privesc imaginile dupa ce le-am facut si o sa ma uit la seara de azi ca fiind un moment de „aha”, ori o sa ma uit cu rusine si regret inapoi intr-un moment de „wtf”. Nu pot decide la momentul asta, asa ca, la fel ca de obicei, astept feed-back, ce credeti de fotografia de azi?

 

4 comentarii on “Postprocesare dubioasa”

  1. Paul spune:

    O foarte buna imortalizare a unei unice creatii arhitecturale!

  2. Irina spune:

    Cand m-am uitat la poza,prima idee care mi-o venit in cap o fost „ii faina”.M-am uitat la poza pre-procesare si mi-am dat seama ce ai facut…:P Still like it,faina ‘descoperire’.

  3. experim spune:

    Hmmm…apreciez inputul, o sa continui atunci sa mangai orizonturi noi cu post-procesarea…:D, da vedeti ca daca trezesc vreo noua forma de inestetic cu asta aveti parte din vina…:)))

  4. Irina spune:

    daca nu-ti asumi nici o responsabilitate nu ajungi nicaieri…deci,fie 😛


Lasă un răspuns

