Hyper-Happy-Ceai-Collection

Ce faceati voi la ora 4, ieri? Eu imi organizam colectia de ceai, de fapt abia descopeream ca am o colcetie de ceai, pana acuma era numai „ceaiul meu”, doar cand am vrut sa fac curat prin dulapuri mi-am dat seama ca mai mult de jumatate era ocupat cu ceaiuri. E frumos cand o pasiune te ajunge din urma in felul asta, spuneti-mi ce pasiuni v-au ajuns pe voi din urma?

 

One Comment on “Hyper-Happy-Ceai-Collection”

  1. Irina spune:

    ceaaaai… 😀


Lasă un răspuns

