Dimineata de epoca

Nu stiu sincer cat merita sa fi treaz duminica dimineata la ora 7 jumate. Cam cat de buna e fotografia de mai jos. Da, eu si batranii la ora aia. Parca traiesc in total alta lume o data ce se indeparteaza destul de tinerete, daca continua asa o sa se apuce de complotat in dimineteile in care oamenii normali dorm, inca un pic si o sa le vina idea asta, si cand se va intampla, nu uitati ca eu v-am avertizat!!! In alta ordine de idei, astept commenturi, cat mai multe cu atat mai bine! Procesul de lasat comenturi e simplu: SCRIE PRIMA CHESTIE CARE ITI TRECE PRIN CAP CAND VEZI POSTUL, hai sa ne distram putin, va bagati?

 

2 comentarii on “Dimineata de epoca”

  1. Irina spune:

    ce fain ai prins masina in miscare…sau farurile 😛 oricum ma asteptam sa vad niste batranei povestind in mijlocul unui trotuar,pe o strada pustie 😛

    • experim spune:

      Haha…nu, din pacate nu i-am inclus in poza pe batraneii pe care i-am vazut, dintr-un respect mai mult sau mai putin bine plasat, oricum nu vorbeau atat intre ei cat singuri, nu mint, pe langa trei oameni in varsta am trecut care murmurau ceva…creepy!


Lasă un răspuns

