Afara

Ma uit la un documentar despre Bansky exact acum (bine, nu chiar, in momentul asta e pus pe pause) sau mai degraba un documentar a lui Bansky despre tipul care a vrut sa realizeze un documentar despre el, uite linkul. Deci ca sa revenim, scuzati-ma daca fotografia de azi nu se ridica la nivelul cu care v-am obisnuit, da exact la asta am simtit ceva cand vroiam sa aleg una. E mai veche si e dintr-un loc care mie imi place foarte mult pentru ca e extrem de original. Initial vroiam sa fac o prelucrare mai laborioasa graffitti centrata, dar daca la asta am simtit ceva, nu m-am pus impotriva naturii, plus ca imi ramane si mai mult timp pentru alte chestii acum. Enjoy!!!

 

Lasă un răspuns

