Sarbatorile

In goana mea continua dupa fel si fel de idei, care mai de care mai stralucitoare si mai rapide, am uitat, sau mai degraba am sarit cu vederea faptul ca luni a fost mos Nicolae si s-a dat startul uneia dintre cele mai frumoase luni ale anului (Primele 5 ,hai 4 zile nu conteaza). Mai bine zis, ca sa fiu mai exact, am sarit cu vederea online, caci off-line, IRL (cine stie ce inseamna?) aveam deja bradul facut din 5, hehe. E devreme? Da? E extraordinar de fain? Clar, si o sa-mi impodobesc toata casa, tocmai in ideea asta. Enjoy winter & sarbatori iernatice!

One Comment on “Sarbatorile”

  1. Irina spune:

    Iubesc globurile astea!!! 😀


Lasă un răspuns

