Hyper-Happy-munca?

Pentru ca lucrez in seara asta din greu la viata reala, adica incerc sa o atrag cat mai adanc in fantezia mea optimista. Si pe omu ala de zapada cu burta plina de pinguini si alte creaturi ale craciunului mult prea incantate ca ne incanta cu colindele lor minunate probabil dar pierdute pentru totdeauna in sticla, deci, pe omul ala de zapada cu burta pli…etc., l-am pus sa digere lucrarea aia importanta pana ce eu o sa postez aici, pentru ca si eu la randul meu sa va incant. Sper sa fiti incantati!. Ah, si ninge, incantator! :)))

 

One Comment on “Hyper-Happy-munca?”

  1. Irina spune:

    ce draguuuut 😀


Lasă un răspuns

