Fotografie live

Mai mult sau mai putin, in masura in care o permite natura hobby-ului. Nu imi place deobicei sa urc fotografii cu lucrurile care se dasfasoara in timp ce particip la ele. Imi place sa pastrez o oarecare distanta intre ce se intampla pe blog si ce fac eu atunci, nu din vreun motiv special ci simplu pentru ca daca fac ceva care ar merita urcat pe aici vreau sa pot participa cu tot sufletul fara sa ma gandesc la altceva, vreau sa pot sa ma bucur de experienta fara interferente. Dar e interesant si sa pun fotografi proaspete, si cum e a doua oara cand vizitez fosta capitala imperiala anul acesta…Enjoy!

 

 

PS: poate ati vazut la taguri ceva de un canon, asta e pentru ca am reusit sa fac o poza cu unul dupa ce Kodakul meu a fost tradat de baterii

Lasă un răspuns

