Primul meu stencil!

Da, imi diversific incursiunile artistice in tot mai multe domenii, pana o sa gasesc probabil unul care o sa-mi placa enorm de mult sau pana cand le voi fi terminat pe toate, si atunci o sa ma apuc probabil sa inventez/descopar altele noi. Poate va asteptati la ceva obraznic, pus pe vreun zid cu vreun mesaj politic sau un comentariu social ironic si atunci trebuie sa-mi cer scuze si sa va deazamagesc, spunandu-va ca e doar vorba de un cuminte fulg de nea taiat intr-o noapte si imprastiat pe geamurile casei, ca sa aduc spiritul sarbatorilor, ostentativ, putin mai apropae de inimile noastre. Oricum, pentru ca lauda lipseste cu desavarsire pe aici, apropae la fel de mult ca si commenturile (Da, ma uit la tine! ), o sa zic ca am vazut spatii comerciala prin Sibiu cu fulgi mult mai urati decat asta, probabil ii facuse femeia de serviciu in pauza de masa, intre doua jumari. Enjoy!

 

One Comment on “Primul meu stencil!”

  1. Irina spune:

    ce dragut ii fulgul,ma asteptam la un model mai simplu 😀 imi place 😛


Lasă un răspuns

