LOL@ Revenire spectaculoasa

O sa fiu mai bland in aprecierei datile viitoare, se cheama ca invat din greselile proprii. Mi-e mila de locsorul asta simpatic pentru ca l-am lasat total balta, incerc, dupa cum se vede, sa tot revin, dar mi-e greu sa prind avantul necesar ca sa ma duca inca o bucata buna de vreme…cine stie, poate asta e intr-adevar revenirea spectaculoasa de care tot vorbeam…

Vestea buna, de care ma bucur si pe care ma bucur sa o pot imparti cu cine va mai fi pe aici e ca ma afund mai adanc in arta fotografica…am primit (ms Irina) un Canon AE- 1 recent si vreau sa spun ca e extraordinar (EXTRAORDINAR e cuvantul…:-D ). Plus ca sa fie treaba treaba, am si 3 obiective frumusele la el…o sa-l stresez putin acum cat sa prind smecheria cu SLR-urile si sper ca in procesul asta sa mai trec si pe aici mai des. Uite acum o poza cu obiectivul de 50mm f1.8 (cred ca era de kit pe vremuri), una dintre putinele reusite de pe filmul asta (apropo film, scump al naibii developatul si scanatul, hahah, abia o sa am grija de acum sa nu mai stric cadre aiurea)

 

Lasă un răspuns

