Inspiratie

Am intalnit azi un tip care facea poze. Cineva i le punea frumos pe niste bucati de hartie rigida si alba, le facea un pliu la mijloc, astfel incat daca ai vrea le-ai putea indoi si trimite cuiva drag. Le dadea la oameni prin locurile pe care le vizita, cerea 4 lei pe ele, si meritau, o sa fie unul dintre regretele mele pe care mi le voi aminti peste ani, faptul ca am stat in mana cu una dintre poze, m-am uitat lung la o padure alb-negru cu un drum serpuitor, un peisaj fantomatic, eteric, compus din forme si valuri care se intampla doar sa fie copaci si poteci si covoare de frunze, am stat cu ea in mana, o clipa cat un secol cantarind optiuni si socoteli, si i-am intins-o inapoi…

 

Incercarea mea cu teleobiectivul nu poate alina durerea regretelor dar ma poate duce putin mai departe de ele:

 

Lasă un răspuns

