Viata unui chibrit

E tanar

E inflacarat

Si se stinge amarat

Imi pare rau ca nu am mai postat nimic in ultima vreme dar sunt intr-un fel de limbo fotografic, imi lipseste o piesa esentiala pentru a-mi completa sistemul meu nou si traiesc de la o zi la alta cu speranta ca DA, azi va fi ziua cea mare, fara noroc insa. Si e pacat pentru ca mai am o serie de poze interesante, sau macar reusite, care ar merita o expunere mai mare, mai ales ca vad ca Google imi trimite din ce in ce mai multi oameni, chiar in starea asta hibernala in care e blogul.

3 comentarii on “Viata unui chibrit”

  1. Theodor spune:

    Interesant artciol, chiar nu am mai intalnit ceva de genul!Frumos blog.Spor!

  2. Black man spune:

    Pentru nimic, o sa mai trec pe aici.Pana atunci uite blogul, meu daca te intereseaza poti vota la sectiunea sondaje.Multumesc.
    http://theodor1998.wordpress.com/


Lasă un răspuns

