Wiki loves monuments


Wikipedia e un lucru extraordinar. Nu in ultimul rand pentru ca i-a placut una dintre pozele mele. Bine, nu chiar Wikipedia, pentru ca un site nu are sentimente, ci reprezentantilor locali ai concursului „Wiki loves monuments” la care mi-am adus si eu umila mea contributie pe care o puteti vedea mai jos, si care a fost selectionata ca fiind una dintre pozele mai bune trimise, fara a fi insa vreo castigatoare (decat in ochii mei). Nu cred ca poza mai este tehnic a mea, dar cred ca o pot folosi pentru ca am renuntat la ea ca sa poata fi folosita in felul asta. Cred.

Lasă un răspuns

